𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈

بیزگیلی بلا بازی ^-^

روژیه پیر

ی سراغی ازین روژیه پیرتون نگیرین ی وقت ؟

یک هفته ی دیگه یک ساله میشم..

دلم میخواد ی جشن خیلی خیلی گنده براش بگیرم ._.

یک ساله ک اینجام...یک سال!

چ چیزهایی ک ب چش ندیدم..

بیاین تاریخ تولداتونم بگین حسه بدی دارم ک تولد هیکشیو تبریک نمیگم

عاوره هیمین

۴ موافق

مبارکهههه

الان ک ن ی هفته مونده xD

جون شترکم

جون تر خرکم

تاریخ تولد ؟ :>

مبالکه*-*

84/9/9•-•

ممنون D:

مرسیییییییییییی

پیشاپیش مبارکههه😹

جررر مرسیییییی 3>

84/9/7 

🐫🍩

دو روز قبل از لیدی 0-0

اهوم *-*

حیحییییی

تولدت مبارک😘😘😘😘😍😍😍😍

تولد وبمممم 😂❤
مرسییییی

اسم وبتو جرم😂😂

 

مبارکهههه پیشاپیشش

برو گمشو 😂


مرسی کهههههه

مبارکهههههههه من چن وقت پیش یکسالگیم بید T_T 

 

من 18 اسفند تولدمه مال تو کیه؟!

هورااااااا بعدابعد مبارکه 😂❤

من ؟ سی مهر

جررررر تولد وبت بود😂😂😂😂😂😂😂

خب این تازه اوله سوتی دادن منه 👍👍🤣🤣🤣

تولد وبت مبارک ایشاالله عروسش کنی😂😂

جرررر اوکیه راحت باش 😂❤
ایشالا ایشالا 😂😂

ینی.. نزدیک دوساله من اینجام... خخ... میگم چرا خسته شدم ازش :) 

هه..:>

فندوق..

جونم ؟

هه؟ 

منظورم اینه ک هه چق زود گذش :|💔

عه تبریک 

عه پلیناوز

خوبی

مرسی شوتولاتکم ت خوبی ؟ :>

جرواجرررر بعدابعد 

 

عه جلوجلو مبارکاتتتت 

 

 

#پری 

 

یااا نکبت خوبی؟!میصت بودم

جررر

ممنوننننننننننن

حیح

جون

میصت بودم خره

بخاطر همین اون شب ک اومدم گفتی ببخشید وقتتو گرفتم برو ؟ -__- 

خاستم بحرفم ول خاله گف قهر میکنی /: 

بات 

میص مووور

محی ک گف حوصله اینجارو نداره و منم جزئی ا  همون اینجا بودم حس بی ارزشی کردم یکم رفتارم بچگونه بود ببخشید
قهر چیه باوو 😂💔

نع اونطوری ک نبود 

فق یکم بی حوصله بودم

حیح
گودی ال؟

یپ خودت چی

گوممممممممم مرسییییی

پیش پیش هپی مپی✨

ممنوننننننننننننن

موبارکهههههههههههه*-*

دقیقا یک ماه دیگه هم یکسالگی دوستی ماست•-•

مرسییی
عررر اوره

روژ برا چن روز مراقب خاله باش

کوجا میری

مسافرت 

هستم 

ول کم 

اوکیییی
خوش بیگذره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
می دونی چیــہ ؟
گورِ بابای دنیـا و آدماش
یـادت نره، تا وقتی اسم من یـادته
توی آغوشم یه جای خالی برات هست ღ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان