𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈

بیزگیلی بلا بازی ^-^

سه سال!

سه سال از اولین روز میگذره.

اولین روزی که این وبلاگ راه اندازی شد و یه در جدید رو برای من باز کرد.

دری به سمت دنیای بیرون، جایی که تو دنیای واقعی خیلی ازش دور بودم.

آدم های مختلف، افکار و عقاید متفاوت..

آدمایی که دلم برای خیلیاشون تنگ شده..با اینکه حتی دلم نمیخواد یک بار دیگه هم باهاشون همکلام شم.

بیان واسه من پر از خاطره ست. پر از یادگاریه..

هیچوقت فراموش نمی کنم چه روزهایی رو با چه آدم هایی اینجا گذروندم..آدم های درست یا اشتباه..

دلتنگ تک تکتونم.

شماره یا آیدی تلگرام/اینستا اگر داشتید و خواستین بدین حتما حتمااا برام پرایوت بفرستید 3>

با عشق، روجی.

۴ موافق
سلام زیبا..
محسنم
یادت میاد؟
وب منم داره سه ساله میشه :)
اینم اینستامه @Khode_Drink
بوس بت.

سلاااام سلااام

معلومه که یادمه.
بوس به خودت گوگول 3>>

خدارو شکر چون از وقتی پروفایلو اسمو وبمو عوض کردم هیچکس منو یادش نمیاد😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
می دونی چیــہ ؟
گورِ بابای دنیـا و آدماش
یـادت نره، تا وقتی اسم من یـادته
توی آغوشم یه جای خالی برات هست ღ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان