𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈

بیزگیلی بلا بازی ^-^

مامان بابام

هربار ک مامان بابام بیشتر فشار وارد کردن

بیشتر دست و پامو برای تفریح بستن...

خلافکار تر شدم...

بیشتر کارایه قایمکی کردم...

هیچوقت نفهمیدن ک باید بهم یاد بدن

بهم بگن چرا نباید فلان کارو بکنم

قانعم کنن

ن اینکه خواسته هامو بندازن دور و خواسته های خودشونو جایگزین کنن

شاید چون برای خواسته های غیرمنطقیشون حتی دلیل قانع کننده ای هم نداشتن‌...

اما

حالا من میدونم

اما خودشون همواره نمیدونن...

ننه بابای من عادم تربیت نکردن

فق بم یاد دادن درس بخونم

بقیه شو خودم یاد گرفتم 😂😂

هر ور وری ک ال میکنم...

هر گوهی ک میخورم...

خودم فمیدم باید انجام بدم

و خب..کاش یکم بیشتر فک میکردن...

۳۰ موافق
می دونی چیــہ ؟
گورِ بابای دنیـا و آدماش
یـادت نره، تا وقتی اسم من یـادته
توی آغوشم یه جای خالی برات هست ღ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان