𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈

بیزگیلی بلا بازی ^-^

28- فایتر ....

بیست و هشت نفر از فالوورام وباشون بسته یا حذفه!!!!!!!!!

 

فایتری :) 

هیچوق اولین کامنت وبمو فراموش نمیکنم 

 

هیچوقت یادم نمیره بدون اینکه خودت بخوای یا حتی بدونی من کیم شدی الگوم و ی جورایی دلیلی برای اومدنم ب بیان :)

همیشه برای اروم کردن همه و حل کردن مشکلامون بودی، ببخشید ک کسی نفهمیدت....

خیلی روزا بود ک تلاش میکردم برات کامنت بزارم و ازت بپرسم مشکلت چیه و یه متن بلندبالا مینوشتم ولی بعدش با خودم میگفتم دختره ی احمق اون نیازی به تو نداره ....

حتی وقتی وبتو بستی و دوباره باز کردی....

و بعد از اون حتی پستی نزاشتم تحت عنوان اینکه " فایتر برگرد"

برام مهم بود.... خیلیم مهم اما همش یه چیز توی ذهنم تکرار میشد " به تو ربطی نداره

فایتری 

فک میکردم وبت بسته س اما دیروز فهمیدم حذف زدی ....

بیشتر از هف هشتا کامنت نبود صحبتامون اما من خیلی بیشتر ازین حرفا میشناختمت

میدونم اینو نمیبینی ولی ... برگرد

لطفن....

میس یو 3>

۶ موافق

عزیزمممممممممم ما همه باهاش خاطره داریم 

ولی دوستش گفت ک دیگه برنمگیره :(

هوم میدونم نمیاد ....

:) 3>

:(((

لاقل ال دگ ارزششو میدونیم ...:)

قبلشم میدونستن خیلیاا!

 

باهاش شوخی زیاد میکردم ..جنبه داشت :(((

شاید...نمد

ول میدونم اگ کسی یا چیزی بود ک دلش بش خوش باشه نمیرف . قبول ندری ؟!

هوم :)

چرا ... قبول دارم 

ولی میتونه هونطور ک دلیل برا رفتن پیدا کرد بهونه ای برا برگشتن پیدا کنه

 

وقتی فهمیدم رفته خیلی ناراحت شدم 

ع اینکه وقتی بود خیلی کم بهش سر میزدم :(

هوم درسته


منم....
ازینکه هیچوق نتونستم بش چیزایی که میخواستمو بگم ....

:(

حالا ک رفته دیگه :((

متاسفانه انگار هیچجوره هم برنمیگرده :(

هوم.....


امیدوارم هرجا هست شاد باسه :)

شالام

اگ اینجا وب اوما روژی عه

خیلی فرق کرده

ی ماهه نیستم همه چی تغییر کرده

بعله اینجا وب اوما روژیه

ولی بچش خیلی وقته بش سر نزده باهاش قهره >:(

دلم بدجوری براش تنگ شده

دیگه کسی نیس ب من بگه گوگول😭

اولین کسی ک بعد نیکا باش راحت بودم فقط و فقط فایتر بود

منم همینطور....

عاخی :) 3>
هوم، همه بچه ها دوسش داشتن
دارن
و فکر میکنم خواهند داشت :)

من همیشه به یادشم

کاری کرد تو بیان اساس غریبی نکنم...

هوم منم


کاری کرد امیدمو ازدس ندم

کاش حداقل شمارشو میداشتم....

حیف شد رف

هوم

خیلی
کاش لاقل سر میزد بمون...

اومااا

همش امتحان دالممم😭😭

این ۷ هفته هر روز امتحان میدیلن

از دستم نالاحت نباش

گهلم نباش:((((

بوخودا اصن نمیرسم بیام وبای بقیه

وب خودمم همش ی پست میذارم میرممم

الهی

باشه عجیجم

هعی

به من برا اخرین بار گف

(خیلی دوست دارم اینو یادت باشه)

بعد دیه ندیدمش

 

عاخی :)


ن من انقدر ارزشمند نبودم ک چیزی بم بگه :)

اینو نگو

......



چی خفرا

هیچ

هعی 

دلم برات تنگولیده بود :)
واسه پستاتم همینطور >.<
پووف 

بسه دیگ

زیاد از فایتر حرف میزنین من همش گریم میگیره میشه یکی بگه چطور میشه باهاش حرف زد؟

بخدا میگم شاید باور نکنین ولی واقعا انقد گریه کردم هر وخ از فایتر صحبت میشه بغض میگیرم نمیدونم چیکار کنم

فقط میشه بگین چجوری میشه باهاش حرف زد؟

ساری ول واقعن رو دلم سنگینی میکرد ....

عزیزم :(
منم نمیدونم واقعن 

نه عیبی نداره ولی واقعا دلم تنگ شد

 

هوممم هعیی ولی کاش میشد یه جوری باهاش صحبت کرد

دیروز بدون وب اومد وبلاگه نیکا 😁

جان من؟

کدوم وب؟

تو رو خدا بدههه

من دارم میمیرم اینجا 

واقعا ذوق کردم 

ای جانم ^^


http://lovely-bts.blog.ir/1399/08/27/Fighter%F0%9F%91%8ATKD

واقعا نمیدونم چجوری جلو اشکامو بگیرم 

مرسی واقعا ممنونم 

مرسی مرسی واقعا نمیدونم چجوری تشکر کنم خیلی ممنونم 

عزیزم ^^

تشکر لازم نیست قربونت برم ؛)
امروز وب الی هم کامنت داد 

نه واقعا تشکر لازم بووود

من خیلی دلم تنگ بود نمیگفتین شاید نمیفهمیدم 

هوممم دیدم بازم ممنونم 

خواهش میکنم بیب :)♡

لاب؟-.-

جانم ؟

من موخوام اعتراف تونم><

چ اعترافی ؟!

اخی

قلبمو تیکه پاره کردی لنتی

عررررررر فایتر T=T

چرا حس میکنم خودت نیسی :|~
تو منو یادتههههه ؟ عررررر فکرشم نمیکردم منو یادت بیاد
عرررررررر میس یوووو نامرددددددد 🤧🤧❤

تازه دیروز فهمیدی؟ 😑😞👌🏻

چقد عنی تو

بیشور

میمووووون

ولم کن میخوام به حال خودم بمیرم اصن

👁👄👁


داشتم کامنتای قدیمی رو میخوندم رفتم ک برم تو وب بسته شده ت دیدم حذفه TT

عررر هنوز نمیتونم باور کنم فایتری T×T

چون فایترنیستم

من لوکاسم

لطفا ازین ب بعد اینجوری یادت بمونه

واو

چشم لوکاس *^*

ول مطمئن باشم فایتر سابقی ؟ :/

میگم حرفشو هم نزن باز میگه 😐😂

خب

معرفی کن روژی

ساری >.<


روژی
13 
هوپی لاور
خوره کتاب :)

سلام روژِ

بت بگم روژ بدت میاد؟

منم لوکاسم

جنسیتمو یا سنو هرچیزی ک بم مربوط میشه رو نپزس ک کلا علاقه ای ندارم بر اساس اونا باهام صحبت بشه

از اشناییت خوشوقتم☺💜

نه مشکلی باش ندارم هرجور میخوای صدام کن :)


همچینین ^^

لاوم؟؟

هوم ؟

زهرمار و هوم-.-

:/

اصن دیگه نمیگم چیزى که میخواستم بگمو-.-

وا


جانم بوگو

نمخ-.-

بوگووووووووووووووووووووووووووووو

نمیگمممممممممممممممم:///////

_______.________

:(

بوسم تون بهت بگم><
*وى چشم هاى خود را بسته و انها را محکم روى هم فشار داده و لب هاى خود را غنچه میکند

+بوسم تون یالا>.<*

* وی جلو رفته و چشمانش را بسته و لپش را ب لبهای حسن میچسباند (B

تا بم نگی از موچ خبری نی

اصن دیگه کلا نوموگم حالا که اینجوریع-.-

جررر



بیا بخلت کنم کوشولوی من *^*

-.-

 

 

 

نمخ قهلم بات:/

عرررررررررررررررررررررررررر بیبی کیوتمممممم 

یااااااا تو دریع ددى بودن منو زیر سوْال میبرى😂😂😂😂😂😐😐😐😐💔

کیووووووووت >.<

نیستمممممممممممممم><😂😐😐😐😐😐🤨🤨🤨

ال موخولمت انقد بانمک نباش *^*

یاااااا://///

دیگه نگو عه وگرنه کارى میکنم فردا مجبور شى پنگوئنى راه بریاااا:////😂😂😂😐🤭💔

جررر

عارزو بر جوانان عیب نی لابم ارزو کن >.<

-.-

قهلمممممممممممممم>:/

نیگاش کن لوس کوشولوی من قهرم موکونه ای جاننننننننننننننننن *^*

یااااااا لاووووووو://////

جونم ؟ *^*

هیشى*^*
خوبى؟!:/

عره خوبم

تو خوبی بیبیه من ؟ *^*

حشن بیا جا عوضی 8-8

مطمئنى خوبى؟!:/

چینا همچین شودى:\
اوهوم منم خوفم^^
 

 

 

چینا؟!:/

اوهوم خوبم

*^* خوشحالم ک بیبیم خوبه *^*


تو زیادی بیبی عییییییییییییییییی عرررررررررررررررررررررررررر 


اوکى:/

نیستمممممممممممممممممم-.-

 

 

 

١-بیبى بودنم دلیل دارع*^*
٢-این بیبى بودن نیس لاو><
٣-باشه ول فقط یه هفته بوش؟!

هسییییییییییییییییییییییییییییییی



چیع دلیلش ؟ Oo
نه تو بیبی منی خفه شو تا دیلومو نیوردم :/

نیستممممممممم://///

 

 

 

 

به تو شه>.<
موخواى بزنیم؟!:/

هسیییییییییییییییییییییی


عی بیبی بد شب ب حسابت میرسم >:/

با دیلو ممولن میکنن :/

نیستممممممممم:////

 

 

میرم قایم میشم پیدام نتونى><
 

 

 

وایسا ببینم دیلو چى هس اصن؟!:/

هسییییی


ول من پیدات میکنم و انقد اسپنکت میکنم ک جیغت دراد -.-


بیا خصوصی بگم :/

نیسمممممم-.-

 

 

نمت پیدام بوتونى😎😎😎

لاب من اصن از این کلماتى که استفاده موکونى نمد چین:/

یپ یو ار


میبینیم 
جررر

-.-

 

 

فوقش پیدارم کلدی گازت میگیرم بم نزدیک‌ نشی:/

:(((((

(B



:/

حشنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

جانمممممممممم؟؟؟؟

لاب یو >.<

ککککککک>.<

ساری لاب مرکز مدیریتتو خراب کلدم><

خفه شوووووووووووووووووووووووووووووو عررر T^T


حشننننننننننننننننننن 
بگل TT

فردا مویام درستش موکونم>.<

 

 

 

بویا بگلم/*^*\

عررر نمخوامممممممممممممممممممممممممممممممم


|*0*|

اوکی><

بوس*.*

*-*



ایححح ی بغل محکم میخوام اهههههههههههههههههه

بویا بغل محکم><

/♡-♡\

ایححححح محکم تر

درحدی ک له شم

بویا محکم تر تر>.<

 

 

خب لابم بیریم سراغ سوپرایز دومی؟*^*

>.<




مگ سوپرایز دومی هس ؟ :/ 

عارع*^*

*0*

ایمیلتو چک کن ببینم@-@

عررررررررررررررر هغبثزتذعخثبثعبیلکتریزعثببهیقعستلیترذ

میسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر 
لاب یو موررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
*^*



و وی همچنان گشاد است 

😇😇😇😇❤❤❤❤❤

*^*

 

 

 

مودونم لاب><:(

عررررر



سی میکنم باهاش مقاومت کنم ول نمیشه :/

^*^

 

 

 

هعی:(

باهاش کنار بیا لابم :"/

اوک"(

هولولولولوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو


ناراحت نباش :/

بوشه")

ایحححححح ناراحت نباش

ناراحت نیستم که:)

هسی :(

نیسم^^

هسی >:(

نیسم عه>:/

یااا بی اصاب :"(

گهلم :(
دوام موتونه بی تلبیت 

تو شروع کردی گفتم خوبم که عه>:/

:"(

؟:/

گهلم دوام موتونی هق هق :(

اوکی:/

دعوات نکردم-.-

کلدی هیق هیق 

ژان ژان چه ددی لوسی><

بویا بخلم محکم فشارت بدم به خودم باهام یکی شی/♡-♡\

 

 

 

خب بیبی کوچولوی گشاد من چه تنبیهی رو واسه ی خودش در نظر دارع؟>:)

بت رحم موکونم میزارم خودت تنبیهتو انتخاب کنی بیبی><

گامشو گهلم بات هیق هیق

من باید بات قهر کنم:/

 

 

نازی نازی بیبی کوچولوی گشاده وحشیم گهل نتون دلم میگیله دق موکونم بدون همسترم><

تو چرا باید با من قهر کنی ؟ تو سر من داد زدی :"(


وحشی خودتیو و صد جد و ابادت کثافتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتبلارکبیقتلذعبیلخقگر///////شسبارغز رزیطلستبغااا 

امشب جات تو کوچه سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

-.-

یااااا لاو چته؟:/

 

 

مهم نیس عادت کردم.-.

:/



عررررر تو خیلی بدی هق هق عبضی هقققققق

چینا چیکار کردم مگه؟:/

تو منو اذیت موتونی :"(

نکلدم:(

بیبخشید لاب:(

اوهوم نکلدی ساری :(


عذرخواهی نکنننننننننننننننننننننننننننننننننننننن "(

:(((((

:"( 


ناراحت نباش...
چق من بدم ....

عه نگو:(

حقیقته دگ چیو نگم ...

عه بخند ببینم>:(

.

یاااااا بخند>=/

هیییی :)

-.-

لاب اذیتم نتون:(

کوجا اذیتت کلدم :(

الکی نخند برای من"(

الکی نبود :/

مطمئن؟🤨

هوم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
می دونی چیــہ ؟
گورِ بابای دنیـا و آدماش
یـادت نره، تا وقتی اسم من یـادته
توی آغوشم یه جای خالی برات هست ღ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان