𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈

بیزگیلی بلا بازی ^-^

فقط ی کوچولو

اهم اهم..سلام ؟

راستش تحمل این شرایط ی جورایی زیادی سخت بودش..و منم تحمل ندارم ._.

فقط ی کوچولو، نه ؟

۴ موافق
روژیییییییی

خودتیی؟؟؟؟

نه من عمشم

باورت میشه گریم دراومد؟

بیا بخلم روژی خیییلییی دلم برات تنگ شده بود...

یایایا گریه کنی میرماااا (حالا چقدم ک قراره بمونم)


کیوووت
من بیشتر..این چندوقت اصن نفمیدم چطو گذشت..
بغلللل

:))))))))))))
فندوق کوچولوی من..
کیوتم
میدونی چقد میصت
چقد نگرانت شدم
اینجوری نرو دیگ فندوقکم..

شکلات ..
میدونی من چق میصت ؟
ببخشید مجبور بودم..هستم :>
چشم
خوبی ؟ همه چیز اوکیه ؟ حالت بهتره ؟

بازم میخای بری؟

کو کو کو کجا کی گف میرم ؟

پسعظخشدشکدسکساشحص
پیازم :")

کرمه کدوی مننننن :">>>>>

جون شکلات
تک فندوق کیوتم
میدونی من چقد مورترت؟
درست میشه..
این شرایطم زود تموم میشع بت قول میدم
اره همه چی خوبع خوبم
دیدمت بهترم شدم
فق جای تو خالیه

نه نمیدونم..نمیدوم اصن نمیدونم این چندوقت گذشته چی شد نمیدونم چطور با خودم کنار اومدم
وبمو گذاشه بود رو حذف و من هیچی بش نگفتم...هیچی بش نگفتم!
اصن نمیدونم چطور باید این شرایطو هضم و قبول کنم
خداروشکر
کیوووت
ادمایی هستن ک بتونن پرش کنن :>

تو جوابت ب کامنت قبلش گفتی حالا مگه چقد قراره بمونم..

نخیرشم قهرم

واییی ناموصن میص .. تف

یااااا بیخیال
الان ک هسم
بدو بیو بخلم اوپا کوژولوی مننننن

قهر نکنن

خوبی؟

چشم

ممنوننن ت خوبییی ؟

اهوم گوده ک هستی
اولا من بزرگترم صدبار =|
دوما بغللللللل محکممممم

حیح
نووووچ
محکمه محکمممم

دلم برات تنگ شوده بوددددددددددددددددددددددددد🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

کیییییووووت

میفهمم
ولی قرار نی ک همیشع وضع این باشه



:||||| این ج چرتی بود
نیاز ب ادمای جدید ندرم
فندوقم فقط وقتی خودش باشه جاش پر میشع ن هیچ کس دیگ!

رایت..

جیررر..
فیکو ادامه بیدیم ؟

قبل از اینکه چیزی بگم
عرررررررررررر دلم برات تنگ شده بوددد

خب سلامXD

سبولیمممممم
مور کههههههه

سلام سلااام

راسش نمیدونم خوبم یا ن کلا همه احساساتم قاطی شدن=-=

چ خبر؟

هوم میفمم

هیچی مدرسه شرو نشده پدر صاحابمو دراوردع

عنتررررررررر
ی کامنتتتت بتتت دادممم دیدیییی؟؟؟

اره دیدمش :"))))

مرسی ک هسین :")

میتوو

کیوووت

بیا بخلممممممم(ಥ﹏ಥ)

بغلللللللللل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
می دونی چیــہ ؟
گورِ بابای دنیـا و آدماش
یـادت نره، تا وقتی اسم من یـادته
توی آغوشم یه جای خالی برات هست ღ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان