𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈

بیزگیلی بلا بازی ^-^

چالش یه چالش

آگه کسی عاشق عشقتون باشه چی کار می کنین؟؟؟ کنار میکشم میزارم خودش تصمیم بگیرع

 

حاضرین کل پول و اموالتان و بدین تا بی تی اس و از دور ببینین ؟؟؟ ن

 

چند بار عاشق شدین؟؟؟ مگ عشق بازیه ک چند بار عاشق بشم :/

 

 

بزرگترین رازت چیه؟(می تونی خصوصی بفرست این سوالو ) نوموگم ک *^*

 

سراغاز

۶ موافق

اخى❤️-❤️

وینا

ناناحتم از دست جوجه 
بگلم کون :"(

بویا بگلم لابم

انگار نه انگار که مواظبش بودیم تا شوور کرد مارو فراموش کرد:(

نو که اومد به بازار کهنه میشع دل ازار:////

بیا بخلم لابم بیا هق هق🤧🤧

عرررررر

بش میگه نمیخوام ناراحت شی توعم بم بگو جوجه 
عررررررررررررر
انگار من اصن مهم نیستمممممم
حسنننننننننننننن
نازم کننننننننننن
عرررررررررررررررر

نازى نازى لابم غصه نخور یه جوجوى دیگه برات پیدا موکونم:"/

:"(

ناناحت نباش لابم:((((

هعی

بویا بوجت تونم@-@

..

بوج رو لبات>.<

بوج متقابل رو لبات ><

عاه دوتایى><
کککککککککککککک😍😍😍😍

>.<


حسن
ی جایی بود عکس اپلود میکردیم واسه قالب ؟ اسمش چی بوددددددددددددد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جانم؟!

هوم:/

نمد:\\\\
ول فک کنم پیکوفایل

عاااااااااااا عاره مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

واقعا عینک لازم داشتى><
به یه چیزى نیاز داشتى که چشماى خوشگلتو قاب بگیرع.....

عررررررررررررررررر 


هادتلئفثقفلهخبر9غفنخبهبغ7اعتهنخحبهعهلرغزسخجلرذه9عتعتعت ابئنم
.

یااااااا ولى لابم گفته باشماااا براى من باید عینکتو دربیارى من نمخ دوست ندارم چشماتو از پشت شیشه ها ببینم:"(

براى همه بزن جز وقتى با حسن تنهایى><

اونوق نمیبینمت ک XD

کور که نیسى لابم😂😂😐💔

تازع بهتر نمیبینى دارم چیکار موتونم منم راحت ترم><

یااااااااااااااا میخوای بکشی منووووووووووووووووووو ؟

حسن قالب چ شکلیه واسه تو ؟ بک گراندش چیه ؟

من براى چى باید بکشم تورو عاخه لابم؟!😂😐💔

 

 

 

من با موبایل اومدم://////

نمد :"/

اره میدونم
چجوریه؟

😂😂😂😐😐😂😂😂😂😂😂❤️

هیچیش ملوم نیس که لابم:///

عی بابا TT

عرعT^T

هعییییی

ناراحت نباش لابم*^*

بوش

من احتمالا عشقی نداشته باشم نه اینکه تنهایی رو دوست داشته باشم ولی نمیخوام طرف مقابلم اذیت بشه به خاطر من === به همین  علت کلا نمیخوام عشق داشته باشم چون به نظرم دوست داشتن من عذابه الاهی هست 

بی تی اس نه ولی حاظرم کل دارایامو بدم که ایدل یا اینکه بتونم مهاجرت کنم به کره بدم 

عاشق اره شدم ولی بعد 1 یا دوهفته فهمیدم عشق نبوده هوس بوده مثلا به خاطر پولداری یه خوشگلی طرف بوده 

بزرگ ترین راز ؟؟؟؟من خودم رازم  کلا زندگیم رازه  هیچ کس نه منو میشناسه نه میفهمه 

من تک تنهام  

هوم. چرا اینطوری فکر میکنی -.-

من نه، به نظرم اینا گذران و خب حاضر نیستم واسه ی چیزی که ممکنه دو سال دگ ازش بدم بیاد کل زندگیمو بدم
هومیااااااااااا تنها چیهههههههه تو فینگیلی رو داری *^* و کنکور :"/

یه سوال این حسن حسن میگی چه کسی هست چند سالشه  کجایی هست 

چرا میپرسم ؟؟؟؟

چون این لامصب (خودت پسری میدونی وقتی پسرا از یه چیزی ناراحت باشن خوشحال باشن یا کلا احساساتشون رو با فحش نشون میدن لاقل دوستایه من که اینطور بودن پس ناراحت نشین )

خیلی خوب حرف میزنه جون میده واسه مخ زنی 

حسن اقا کلاس خصوصی هم میزاری ؟فقط دوستانه حساب کن لطفا 

خخخخخخخخخ 

نه انصافا ازش خوشمان امد 

جرررر

حسن پسر نی XD
جررررررررر

^^

اون که میدونسنم ؟؟؟؟ استیکر ندارم خود استیکر باهوشا رو انتخاب کن  بعد هم تصورش کن 

تو متن نوشتم پسرا فلان فلان چون میدونستم توضیح دادم که باعث دلخوری نشه چون شاید دختر ا این موضوع رو ندونن 

این مدرک اول 

2 پسر با پروفایل دخترونه نمیاد مگر بخواد خودشو فیک جا بزنه  و اسم فیک هم بیشتر میزارن مهسا نه نیکا (اصلا فکر نکنی خودم فیک مهسا رو دارم ها اصلا خخخخخخخخخ)

3 پسرا به هیچ عنوان به جای ر   ل رو نمیگن مثلا شما ها میگین دوسم دالی  چطولی خوبی ؟ بگل و..

 این مدارک کافییه یا مدارک بیشتری رو کنم ؟ 

دیدم تو هی میگی حسن  حسن  و فلان فلان  منم گفتم ببینم این  حسن کیه خوب ؟؟

اها مدرک 4 یه پسر به هیچ عنوان نمیتونه اینجوری حرف بزنه و مخ بزنه (مگر به درجه دختر باز رسیده باشه که تعدادشون کمه ) مثلا به عنوان  پسر به هیچ عنوان توی ذهنم نمیاد که بگم عینک خوبه باعث میشه از چشات خوشگلت مرافبت کنه (بیا همین الانش هم نتونستم عین حسن بگم )

چرا اون تونسته بگه  جون دختره و دخترا این چیزارو از همون اول  دارن و میدونن چطور حرف بزنن 

گرفتی یا بیشتر بفرستم ؟؟؟

مارو دسته کم گرفتی فینگیلی  

اها شاید بگی بالا گفتم اقا  باید بگم این یه تیکه کلام  پسرونه هست مثل میگما .میگم  و.... البته الا   که نگاه کردم فهمیدم نقطه نزاشتم و حسن اقا  خونده میشه ولی من اینجوری میخواستم بشه حسن ..اقا یه کلاس بزار 

این هم مدارک کافی  البته حق داری این قسمت حسن اقا خیلی غلط انداز بود 

بووووووووووووم  

 

 

وااااااااااو چه حوصله ای 😐😂😂😂😂

بهله بهله تفسیراتون کاملن درست بودن استاد 😂

حسن

دوجنسه هم شدم😐👌🏻

 مخ زنى من خوبه؟!:////

واقعا؟!😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣😐😐😐💔




 

 

😂😂😂😂😐😐😐💔😂😂

جرررررر 

یس ایت ایز 😌☝🏻

عه جررررررر😂😂😂😐😂😂😂😂😂😂😂💔😂😂

عره *^*

من نفهمیدم چى شد الان😂😐💔

چى میگه این اقاى پارادوکس؟؟؟

جر


خو ی بار دگ بخونشون *-*

من غلط انداز بودم؟!:/

اوک فهمیدم چى گف😂😐💔

فک کنم XD


خوبه

خوبى لابم؟!")

اون دگ چ فاکیه کنار سوالت

اقا الکی سوع تفاهم نشه 

من نظر امد که جسن خوشگل حرف میزنه میخواستم ببینم چند سالشه و اینا که اینجوری حرف میزنه 

الان اون ماحرا عینک که حرف میزدین میدونی چقدر میتونه خام کنه 

متوجه میشین منظورمو یا بیشتر توضیح بدوم 

حسنی جملت دختر کش بود میفهمی   ؟؟؟

مثل ای جمله که میگه ادم کنار شما باید جلیقه نجات بپوشخ . دختره :چرا ؟تو :چون ممکنه تو دریایه چشاتون غرق بشه 

اندرستند اور  نات اندرستند 

یا یه جمله دگیه  هم که تو رستوران باید بگی میگی پشتی صندلی اذیتت میکنه اونم تا میاد حرف بزنه باید بگی حتما به خاطر بال های پشتت هست  

الان دقیق گفتم امید است که در این روز به دانش های فرای پارادوکس دست یابید 

امید است که سوع تفاهم نشده باشه که خدایی نکرده من قصد شیطانی و (منظور همون بی ادبی ) داشته باشم 

 

بهله بهله

حرفه اییاااااااااااا 

بله بله من متو تعوری محشرم 

کلی ایده های شیطانی به سرم میزنه 

اما باور کنی نکنی تا حالا 4 بار به صورت رو در رو با جنس مخالف حرف زدم و حالا دوست دارم هرسه تارو بگم 

1 تو اسانسور بودیم دختره ازم پرسید این نزدیک ی ها سوپر مارکت کجاست (اون موقع مسافرت تو مسافر خونه بودیم 

2 رفتم برا تولد بابام کیک بگیرم یه دختره کیک سفارش داده بود بزرگ ولی زشت شده بود مال من کوچیک اما ژیگول بود بعد داشت با اون یارو میگفت مال این کوچیک تره و لی خوشگل تره و دعوا و... من گفتم خوب بیا جا به حا کنیم 

بعد بهم گفت بد جنس 

3 سال 6ام من خیلی زرنگ بودم ما کلاس تقویتی میرفتیم مختلط بود من مخ پسرا و م ح (اسمشو کامل نمیگم )مخ دخترا سر کلاس سر این که کی زود تر سوال رو حل  کرده دعوا شد گیسو گیس کسی شد 

و از اون به بعد  کلاس هارو از مختلط ی در اوردن 

4 وسط یه حلال ماه رو در نظر بگیر من و دستام اونجوری واستاده بودیم  و منم وسط بودم بین اون همه دختره اومد از من ادرس پرسید 

اگه فکر میکنه من شبیه حبیب تو یرسال لیسانسه ها هستم باید بگ سخت اشتباه می کنید اون شبیه منه نه من شبیه اون خخخ

این بود تاریخچه کل حرف زدنم نتاو 18 سال خخخخخخ

 

جررر

من فق ب صورت مجازی با پسرا حرف زدم تاحالا
بقیه ش فق تیکه انداختن و فوش دادن بودع و پسرخاله و پسرداییم
..

ابجی مثل این که دقت نکردی من اگه حرف زدم چیزای درام که نگفتم ادرس سوپر دادم 

یا دعوا شده 

والا  

تیکه انداختن که خوراکک منه   اصلا زبون نیست که شمشیره  

حالا تو از کجا میدونی اونی که مجازی باهاش حرف زدی پسره از کجا معلوم دختر نبوده 

خود من دوستمو به عنوان دوست دختر جدید 2 ماه سر کار گزاشته  بودم 

اصلا از کجا معلوم من پسرم شاید دختر باشم 

شابد هم یه روح باشم 

تا ح

منو دوستام ده تایی فوش کششون میکنیم

ی بار ی پسر بدبختو ب فرار از طویله محکوم کردم
البت همچینم بدبخ نبود بم گف کوچولو -.-
یاااااااااا خودم ب قدر کافی ب همه چیز و همه کس شک دارم تو بیشترش نکنننننننننننننننننننننننننننن

وات د فاک 

چون بهت گفت کوچولو  

من مجازات سخت تری رو برای انتقام دارم 

1 کلاس 7 یکی فامیلمو مسخره کرد  یه چیزی گفتم که تا سال 9 یعنی 3 یال معروف شد به مغز جلبکی 

2 من و دوستم راه خونمون رو دور کردی م که یکم سگ چرخ بزنیم تو راه یکی مارو مسخره کرد 

کاری کردم یه جوری رو صندلی که شیر ریخته بود (تو اتبوس بودیم ) بشینه (جالبه که انگار باسنش لامسه نداشت چون هیچی نفهمید)هیچی این نمیدونست باسنش شیری تا یهفته همون سلوار رو میپوشید و بو شیر میداد 

و در اخر مجبور شد شلوار نو بخره 

2 با یه کی که مسخرم کرد دعوام شد لگد زدم تو رانش تا 3 روز رد پام رو شل وارش بود جالبه که بدونی دوباره فرداش دوست شدیم رفتیم جا دستشویی ها که پاکش کنیم  باورت میشه با اب پاک نشد ؟؟

4 حدودا 4 تا لباس از دوستام جر دادم اونم تو تنشون 

من نه لاتم نه گنده لات من یه ژیگولم که تا وقتی کسی پا رو دمم نزاره ارومم اگه پا بزاره  دهنشو سرویس میکنم 

تو هم همچین خاطارتی داری بگو

 

غلط کرده ب من میگع کوچولو :/


جررررر
من ازین خاطرات زیاد دارم
ی بار کفش دوستمو انداختیم تو سوراخ توالتی که تمیزهههههههههههه تمیز بود (جدیدم بود بدبخ :"/)
ی بارم زده بودیم تو فاز پایین کشیدن شلوار XD
ی دوسه باریم مقنعه چن نفرو تا ته جر دادیم برگشتنی مقنعه نداشتن ی تیکه پارچه بود فق :"/
کلن ی اکیپ بودیم میریدیم ب همه چیز 
.

پس از این بعد بهت نمیگم فینگیلی  بهت میگم دود  اکلمه انگلیسه معنی بعدی هم نمیده اما انگلیسی شو نمینویسم  تا یکم تو خماری بمونی و بگردی که معنی ش چیه خخخخ

تو کم کم داری ترسناک میشی       من دارم میترسم تلوخدا منو نخول من گناه دالم 

من یه خخاطره جالب دارم بزار بگم تا بخندی 

سر کلاس معلم گفت کی واسه سوال جواب داو طلبه  من همون لحضه به دوستم گفتم هی زیر بغلت بد جوری پاره  شده اونم دستشو برد بالا تا ببینه چی شده و این شد که یه 0 به خاطر بلد نبودن و یه منفی به خاطر 

مسخره کردن معلم  

دود بیشتر خاطره بگو دعوای دخترا جالبه 

جررررر 

ن تو بگو اشکالی ندرع
جرررررررر
بدبخ XD
ما دعوا نمیکردیم اینا شوخیامون بودن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
می دونی چیــہ ؟
گورِ بابای دنیـا و آدماش
یـادت نره، تا وقتی اسم من یـادته
توی آغوشم یه جای خالی برات هست ღ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان