𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈

بیزگیلی بلا بازی ^-^

چقد من چصم :|

 

:) 3>

 

 

پ ن : تازه الان میفهمم چه حس بدیه بودن تو فضایی که هیچکس داخلش به یاد نمیاردت .....

 

 

۳ موافق

این حرف ها چیه میزنی آخه ؟

حرفی نزدم ک :/

تو اصلا چص نیستی

ول دوروزه دارم میچصم :"/

سعى میکنم براى خودم چص نباشم:)

توهم سعى کن... 

مهم میس اگه کسى نباشه خودم هستم واسه خودم -.-

حداقل اینطورى خودمو گول میزنم 😏😂😒☺

هوم میکنم


بهل بهله

خسته شدم از گول زدن خودم با بهونه های مختلف .....

T....T

اوهوم

:)

چطوری زرد آلو؟؟00(

تو خوبی نوتلا ؟ *^*

وا خوبی ؟

چیشدی لاو ؟

هیشی ^^


تو شطوریییییییییییییییییی

میدونم خسته ای..

ولی باعد تحمل کرد..

همینه زندگی دیه..

ولی هرچی سختی بیشتر بکشی قوی تر میشی...

هوم میدونم چی میگی


درد همیشگیست :)

خوبم :(

 

خوبی ول سد فیس میزاری ؟ :/

هییی

 

^^ خوب

تو چطولی زرد آلوو؟؟*^* همه چی روبراست؟؟

^^


هوم

هعیی-.-

ولی بعضی وقتا یه نفر میتونه همه ی اون دردارو به حسه خوب تبدیل کنه:/

هوم

کو تا اون ادم بیاد :/

معلومع نی@(@

 

:( چی شدی بیبی آلو؟؟

هچی ^^

شایدم نیاد😐

یعضی وقتاعم خوده اون عادم میرینه بهت-.-

من نمد چرا وقتی میتونن حالتو خوب کنن میرینن بهش!

مرسی واقعن :/


عره دیقا 

:/

چیلا یع چی شدهTvvvT کوجاتو اوف کردی آلو؟؟

قلبمو نوتلا :')

بیا منطقی باشیم:/از امید الکی خوشم نمیاد!

 

هوم منم

ب نظرم همیشه باید ب بدترین حالت فک کرد 
اینطوری کمتر اسیب میبینی :)

نرفتی آزمایش؟

ن پن شنبه جمعه باز نیستن ننم فردا میره نوبت بگیرع

بعد خواهرمم باید برنامه ش جور شع بامون

هههیییعععo0

 

چچ چچراااا؟؟ کیییی؟؟کوجاااا؟؟

 

بیا قلب فوجولوتو تو دستام بگیرم و نازش تونمTvvvT و بوسش تونم خوف شاید بشع...ههقق..ههقق

هوم


نمد یهو دیدم اینطوری شدع ......

مهربونم :) 3>

O......O

بهتل شودی نخودییی؟؟آلووو

 

#3# بیاا بوس تونم قلب زله ایتووو

میشم بیب 
3>

نشودی کع دیر جوابمو دادیTvvvvvT

 

کسی نی کمک تونع00( آلو رو دم بدم؟؟

عررر ساری نوتلم 


یااااااااااا دمم ندههههههههههههههههههه

من چای آلو مو خوام تو الان مناسبشی0-0

 

گرفتن آلو از روی میز و به سمت قوری رفتن ..در آشپز خانه

نههههههههههههههههههههههههههههههه


الوی ضربه خورده تلخه هااااااااااااااااااااااااااااااا

برا من فرقی نداره ...هر چی باشی خوشمزه به نطر میای@@

عررررررررررررررررررر نهههههههههههههههههه حسن منو نجات بدععععععععععععععععععععععععععععع 


من چزایر لانگر هانسم نخشکیده هنو لاولی اگ میخوای بحرفی :) 3>

0-0

 

ههییی همتون تو وب اقیانوسیناااا:///

 

بزم شتکش کنم

جرررررر


هوم 

XD

چص عمته

یاااااااااا من عمه مو دوس درم :/

من گمشم

باعی

بابای سوییتی ^^

:/

 

 

 

عکسه رو دوست><

هوم منم :)

یااااااااا نوتلا میخواد زن منو بخورییییییییی؟؟؟؟؟؟؟:////

مگع من میزارمممممممممممم-.- 

عررررررررر بخلم کن TT

بویا بخلم لابم نوموزارم بوخورتت/*^*\

/TT|

نازى نازى میبرمت شهربازى>.<

شهربازی دوس ><

مودونم>~<

*^*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
می دونی چیــہ ؟
گورِ بابای دنیـا و آدماش
یـادت نره، تا وقتی اسم من یـادته
توی آغوشم یه جای خالی برات هست ღ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان