𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈

بیزگیلی بلا بازی ^-^

فاک..شق

 

فاککککککک...ممه هاشوووو...

۱۱ موافق

لز شدی؟😔

🖕🏻

استغفرالله

🖕🏻

فاک می گاد😹💔✨

فاک یو گاد

خاک بر سرت😔

🖕🏻

نمیدونسم توعم از اونایی..

🖕🏻

خاکک

🖕🏻

روژ چخبر؟ 😹✨

بدبختی و مصیبت :")
ت چ خبررر

صیم😹💔✨

هعیییی
چطوریییی

مث اینکه واقعا لز شدی 😐

ن بمولا برام پاپوش دوختن دایی 😭😭💔

#ادمای بالا 

لز مثه توهین میمونه 😒

باید بگین لزبین یا گِی 

گِی برای هردو جنس به کار می‌ره 

صحیح

اخ جون فامیل جدید بیانی

 

دومین خواهرزادم هم پیدا شد 

ما ک قبلن فامیل بودیم :|||||

سلامم روژینایی 

چطوری؟

 سه بار اومدم وبت ..بالا نمیومد هق :|

سلوم مائده اییییییییییییییییییییی
مرسی خوبم ت خوبی ؟
عه وا چرا :|

چجوری نفست میکشه ؟ واس من تهش روژینایییی ..کمبود اکسیزن .جرر

خداروشکر ،مرسی خوبم :)

نم :/

جرررر اینم از مزایای لپ تابه 😂😂💔
گوده ک گودی ❤
بیانی ریدمان..

اینا چیه میذاری دلم برا عشقم تنگ شد😭

عاخی :|

😞اونم یه سفید داره که توش خیلی خوشگل میشه..

نصفه شبی ببین چیکار میکنی باهام😂😂😂

عااااخی 😐💔
تقصیر منه مگ جرررر
برو بگ بپوشه برات 😌😉

اگه بود میپوشیددد😭😞

نیسش.. رفت.. شاید الان پیش یکی دیگس.. فاک لایف😂

عه
رفت ؟
خب پ
ایشالا میمیاش بسوزن ❤👄❤😌

نههه عهههه خدانکنههه

ن خب نسوزن

اره😂

تو خواب نداری

ایشالا نسوزه
ایشالا جز بخوره
اتیش بگیره
بعد پاره پاره شه
بعد الکل ریخته شه رو زخمش
بعد ک قشن سوخت
اسید بریزن روش
D:


تا وقتی ننه بابام نیان پارم کنن خیر 😂💔

 آره  به راحت ترین شکل میشه بگی روژییییییییییییییییییییییییییییییییییی خخ

تنک :)

اوهومم 

چخبر؟

 

دقیقا
هیچی والا بیکاری و بی عاری
تو چ خبراااا

نهههههه نگوووو😭😭😭😭

من بهش وصلممم نباید یه کوچولو اذیت شهههه

 

😂😂😂خوبه

سزای ترک کردن ملت همینه 😐☝🏻

جررر من جغده تنهایهههه شبممممم

😞حق داشت اونم..

 

تنها نیسی منم هستم

گو خورده

بلی بلی هسیییی
کی ای اصن ؟ 🥺

چ سوتین خشگلی*&*

خیلی خوشگله اصن 😐💔

عخ اینجوری نگو.. من عاشقشم هنو

 

من همون که فکر میکردی ازت خوشم نمیاد😂😐

خب گو خورده ول کردع رفته 😐💔


عههههه عطییییی 😂❤

عملشم زیباست

عمل چیش ؟ 😂

عمل سینه:). :|

عه از کج میدونی کرده بنده خودا 😂💔

کصخلی؟

ضایس عمله

 

ببخشید سررشته ندارم 😂👐🏻

نههه اینجوری نگووو😭😭

 

😂😂لو نده من ناشناسم

بابا میگم ولت کرده رفتهههههههه
عجباااااا
نمیخواممممم
یا میمیاش مال توعه یا باید بسوزن 🥺💔😭

عه..بل بل
خب میگفتین ناشناس جانم

از من بپرس😂✌

چشم چشم
عمل چجوری کرده ؟
ینی چیزی تزریق کرده ؟ 😐

هم تزریق هم پروتز

پرامممم
نمیتونس ب جای این کارا اون خالای زشته عنیشو برداره ؟😐

دو تاش رو میشه انجام داد:\

بح بح
عالیه ک

مال مننن😑😑😑

رفته خب عب نداره.. چ کنیم

 

 

😂😂چه ضایه

جرررر
لنت ب هرانکه میرود


اصنشم ضایه نیسم 🥺💔

از این ب بعد مشاوره بدع😂😂🚬

چشم چشم جرررر

از 2:10 در تلاشم بیام وبت 

جالبه ک بقیه وبا مشکلی نیس 

اینجا طول میکشه عرر :(

..

منم هم ..فردا امتحان دارم مثلن :|

 

ودف
نکنه وبم در دست ب فاخ رفتنه ؟ 🥺😂

موفق باشییییییی
هرچند ال دگ تموم شده احتمالن 😂💔

من گشنم شد میرم بعدا میام 😂😂🥺💦💦

بفرما بفرما 😂😂👀

استغفرلله

تسبیح بدم خواهر ؟

یه پورن استاری هم هس اسمش mini divaس. اونم چک کن. خییییلی خوبه 🤤

بابا من بچه پاکیم بمولا نکنین با من 😂😭😭

خاک(._.)

اصلا عکسو سیو نکردم ;)

سیو کن سیو کن درمواقعی نیاز می شود

😋😋👍🏻 

مرسی مرسی 😂😂😂

اه تو دیگه نگاه نکن 😂🤣🤣

جررررر
اوا منه مظلوم 😔💔

😂😂😍👍🏻

چه خبر خوبی؟!😍

مرسییییییییی ت خوبیییییییی؟

فداتشم 😍👍🏻

 

عالیم 😍👍🏻

خدانکنههههه


خداروشکر 😁❤

😍💜 عزیزمی 😍 روزت مبارک 💜

 

😊😊🤞🏻👍🏻🍟 بیا سیب زمینی سرخ کرده بخور 😍😋

ممنوننننننننننننننننننننننننن 3>

عررررر مرسییییییییییی سیب زمینی دوستتتتتتتتتتتتتتتتت

😍😍💜🎃🎃 خواهشششششششششششششش

 

😍🤤😋🍟🍟🍟🍟🍟 نوش جان 

عرررر ممنونننن

🧡خواهش 😊💜

3>

😂😂😂😂 ینی هنوز که هنوزه این جزو پر بازدید ترین هاست پرام 😂😂😂😂 قدرت سلطان رو میبینی خدایی 😂

من قربانیه ج ح شدم ب درک

مردم چرا انق بی فرهنگ شدن ؟ 😂😂😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
می دونی چیــہ ؟
گورِ بابای دنیـا و آدماش
یـادت نره، تا وقتی اسم من یـادته
توی آغوشم یه جای خالی برات هست ღ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان