𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈

بیزگیلی بلا بازی ^-^

خدایی وجود...؟

 

🤝🏻

۶ موافق

صحیحXD

 

 

جوون بابا اسم وبتوXD

ولا 🙄😂😂


کراشمه 😎

مغز وجودش ثابت شده و خیلی ها هم دیدنش... جراحی مغز و ...

ولی خدا رو کسی ندیده... نمیشه گف هس یا نیست...

من هیچ اثری ازش ندیدم، پس قلبم میگه نیست... حالا بعضیا اثری چیزی دیدن میگن هست...

بستگی به خود فرد داره ((:

خدا هم وجودش ثابت شده...برای کسایی ک میخوان باورش کنن
همه چیز فقط به دیدن نیس...بعضی چیزارو باید درک و حس کنی :)
اثر ؟ وجودت اثرشه..
من نمیگم ک خدا رحیم و بخشنده و بلا بلا بلاست و نمیگم دین و اینا منطقیه...ول ی چیزی برای ب وجود اومدن ما بوده..
هوم اره..

ججووون بابا کراشXD

لاومه زنمه عشقمه خانومه خونمه 😌☝🏻

وای این پسره😂😂😂😂😂

اون لبخنده تهش 😂💔

نگفتم خدا نیست، فقط من بهش علاقه ای ندارم...

حالا هرکسی هم اعتقاد خودشو داره...

منم اعتقادای خودمو دارم... منم به اندازه خودم مراسم مذهبی دارم...

به یه بنده خدایی چند روز پیش میگفتم، من یه طرف دارم که همه میبیننش، اونی ک میخواد کمک کنه و اینا... یه طرف هم دارم که طرف تاریکمه... بگم به کسی فرار میکنه ((:

دین و اعتقاد من، اون طرف تاریکس -_____________-

 

بیخیال خودت خوبی؟ چخبر؟

دتس رایت
یپ یپ
:>
بهش احترام میذارم و فرار نمیکنم..
حیحی

اره مرسی تو خوبی ؟
هیچی بیکاری و بیعاری

به نظرم پسره خیلی بی منطق صحبت کرد ...

ولی هیچ وقت سعی نکنید که اعتقاداتتون رو برای کس دیگه ای شرح بدید . اعتقاد فقط برای خودتون هست 

و اینکه برای تک تک انسان های روی کره زمین خدا وجود داره 

اما یکی نیستند

مثلا خدای یکی میگه دینی وجود نداره . خدای یکی دیگه میگه اسلام هست ولی نیازی به نماز خوندن نیست ... یکی دیگه هم یه جور دیگه میگه 

به نظر من اینکه ذهن ما خدا رو آفریده ... قبلا برای خدا هاشون جسم میساختن ولی الان جسمی وجود نداره و فقط اعتقادش مونده """ جبهه نگیرید لطفا """

شایدم
هوم..
اره میفهمم..درسته
هرکی برای خودش خدای خودشو داره..

خب نمیدونی ک فرار نمیکنی [همون استیکر پوکر فیسه که همش میفرستم]

 

به خوبیت...

منم بیکار دارم از آخرین لحظات تعطیلات استفاده میکنم -__________-

خب دارم میگم بدونمم فرار نمیکنم 👀

هق اره ی ماه مونده فق :")

آره جون عمه‌م -___________-

 

هعییییییییی

بوخوداااا


هعییییییی تررر

❤❤❤❤❤❤😍😍😍😍😍😍😍😍 خدا عشقههههههههههههههه و 10000000000000000000000 درصد وجود داره 😍❤❤😍😍😍😍 این که انسانا هی گوه میزنن با تعریف ها و تحریفا و با قوانین اسکلانشون به زندگی بقیه دلیل بر این نیست که بگیم خدا نیست خدا 100% هست! وجودمون اثباتی بر بودنش! خیلی ها از انسانیت حرف میزنن شعار میدن که انسانیت بهترین چیزه یه سوال دارم که طبیعت رو نابود میکنه؟ انسان ها

 

کی با تعریف کشورها ما رو از رفتن و دیدن دنیا و تمامی قشنگی هاش منع کرد؟ انسان ها وگرنه خدا که نگفته بود تو متعلق به ایرانی حتی تو قرآنشم میگه که من زمین رو واسه شما آفریدم نگفت آهای ایرانی ها یا نمیدونم انگلیسی ها شما متعلق فقط به این تیکه ای هستید که توش دنیا اومدید ما انسان ها باعثش شدیم .... پس چیزی که وجود نداره انسانیته در واقع وجود داره ولی معنای واقعیش نقض معنای ساختگیشه این دقیقا همون چیزیه که وقتی اشتباه میکنیم میگن انسان جایز الخطاست!!!!! ........ حالا برید باز بگید دینم انسانیت ! انسانیتی که الان داره پدوفیلی ها رو  توی کشورای دیگه آزاد میکنه ینی چی ؟ ینی تجاوز به یه بچه که هیچی از سکس نمیدونه رو آزاد کنیم به خاطر این که یه سری افراد ادعای ای میکنن که انسانن!!!! من کاری به ال جی بی تی ها ندارم چون هر چی باشه اونا بالغن میفهمن دارن چیکار میکنن و هر دو به این کار راضین ولی پدوفیلی ها چی؟ آیا بچه هم میدونه؟ و به این کار قلبن راضیه؟؟؟؟ این جای سوال داره!!!! در کل من میگم خدا هست چطوری روژی خوبی؟ 😍✌

دقیقا همینطوره...انسان خودم گند میزنه ب همه چیز و همه کس تهش از یکی دیگه طلبکاره :|

وای دقیقاااااغ
چی باعث میشه ادما ب هم اجازه بدن همدیگه رو بکشن یا ی کشور حقوق بیشتری داشه باشه ؟
هوم درسه..
همشون گوهن...دارن چیزایی رو ازاد میکنن که اصلا منطقی نیست
مسائلی مثل سقط جنین و اینا حق هر انسانه ولی اینکه ب ی بچه ی 7 ساله تجاوز بشه...ودف ؟
هوم..
خوبمممممممم  تو خوبی باباشوهر ؟ 😂❤

بعضیا خدارو میبینن و حس میکنن...بعضی هاعم نه..بضیا باورش دارن..و بضیا هم..نچ 

سو هرکس هر چی میخوادو میتونه باور داشته باشه 

خیلیا هستن هرچقدر ازش کمک خواستن هیچوقت به چیزی نرسیدن:)

پس... اینکه باور داشته باشی ی نفر هست و بهش امید داری...فقط میتونه ذهنیتتو قشنگ کنه و باعث شه..نمیدونم امیدوار شی و به جلو حرکت کنی؟

ولی اینکه باورش نداشته باشی هم...

ام هرکس میتونه هرطور میخواد باشع فقط نظرمو گفتم..همینطو....[]:

 

درواقع ما هیچکدوم نمیدونیم چی درسته چی غلط...همه چیز فقط یه نظریه‌س شاید...

اره درسه
ترجیح میدم امیدوار شم، اینکه تو جای خودم دست و پا بزنم چ فایده ای داره ؟

اره خب..خیلی چیزا در حد ی نظریه س..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
می دونی چیــہ ؟
گورِ بابای دنیـا و آدماش
یـادت نره، تا وقتی اسم من یـادته
توی آغوشم یه جای خالی برات هست ღ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان