𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈

بیزگیلی بلا بازی ^-^

بست کنین دیگه!!!!(اصاب رو منبر رفتنمو ندری غلط اضافی نکن نیا)

اه 

ریدین ب بیان 

اونموقه ها ک من خودم وب نداشتم و بدون اکانت میومدم اینجا خیلی بهتر بود.

بسه دگ چق میخواین گوه بخورین، بستون نیس ؟!

زهرا رف میفهمین ؟! کسی ک هممون میگفتیم اشکالی ندرع هرکی بره شهلا میمونه قویه میگه دیه نمیتونم تحمل کنم کمتر میام!!!!

اینو میخواین ن ؟ واضحه ک همینو میخواین! میخواین با حرفاتون و پستاتون ادم حسابیارو زده کنین بعد خودتون بمونین با خودتون چسناله کنین و تیغ بکشین.

نمیگم از درداتون نگین ولی مریضین ک دروغ میگین ؟ 

میدونین با این کاراتون باعث میشین دیه کسی حتی ب اونایی ک راس میگنم اعتماد نکنه ؟!

نمیخوام برم روی منبر ول واقعن دیه شورش داره درمیاد!!!!

خودمم چسناله میکنم! کی گفته نمیکنم ؟ ولی در این حدددددد ؟ 

بسته 

خواهش میکنم بس کنین 

تحمل اینجا سخت شده 

چرا کاری میکنین کسایی ک دوسشون داریم برن؟!

جز اون من نمیفهمم چ صیغه ایه وبتو حذف میکنین !

میخوای بری برو چر کل زحمات و خاطراتتو ازبین میبری ؟:\

گاااااااد 

همین، بیشتر از این چرت و پرتامو باهاتون ب اشتراک نمیزارم چسوهای بدبخ :\

 

۱_ این پست مخاطبی ندارهههههه :\

۲_ ب عنم اگ ناراحت میشین 

۳_ برای بار صدهزارم: مشکلی دریع ؟ انفالو!

۱۲ موافق

آخ زرافه راست گفتی دلم برای بیان یه سال پیش تنگ شده وقتی با زهرا آشنا شدم نیکا و نورا و.... 

دارن گند میزنن به بیان

هوم 

بیان افتاده دس ی مش بچه سوسول توقع بیشتر از اینم نمیره

آره اوایل که اومده بودم خیلی خوب بود 

هوم 

بود 

ایول👍🏻😑👏🏻

ریدن دیه 

اخمخا 😑🔪

به عنوان پیر بیان میگم بازم همه چی تقصیر کروناس😑

در مورد اینیکی کاملن قبول درم ک تقصیر کروناس

اگ کرونا نبود مردم خونه نشین نمیشدن اینا انقد وقت اضافه پیدا نمیکردن واسه ما چص کنن خودشونو :\

اوف گند زده شد به روزم زرافه زیاد خودت رو اعصبی نکن باشه؟ خودت مهم تری

ساری ک گند زدم ب روزت ول لازم بود :{

نه زرافه تقصیر تو نبود به خاطر همونایی که میگی گند زده شد به روزم تو اجیمی*^* زرافهههههههه اوما اومددددددد

اوک 

عاره دیدمممممم ول کامنتمو ج ندادددددددد 😐😂😂😂😂

اوهوم کامنت منم جواب نداد:'/ زرافه ایییییییی بیا بخلم شادی کنیم اومامون اومد/*^*\

لالای لااااای 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

اوووووووووو اومامون اومدددد😄😄😄😄😄😄😄

💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

قبول درم ننه

منم یه سال و خورده ای میشه ک بیان رد میشناسم و قبلا تا همین ۶ماه پیش بدون اکانت میومدم

خیلییی خوب بود بیان

الان هرکی از سر بیکاری میاد یه وب میزنه مثلا من خیلی اینکارم

بخدا اینجاهم دیگه نمیشه آرامش داشت(ㄒoㄒ)

هعی 

چوطوری نی نی 

خوبم تنکس

فقط ننه سردمعهههه

خیلی سردهههه🥶🥶

خبری هم نییی

ت چه کاره ای

 

خداروشکر

سرد جرا :\
هچی منم مث تو فق سردم نی 😐😂😂😂

یا حضرت عصبانی 

یا خود هدا  

یا حضرت پشم 

یا دیگر خضرت ها 

من در برم تا پاچه منمو هم نگرفتی

جرررر


ن ال دیه ارومم

خراب چیه دیگه:((((

نمد خرابم

شهلا میگع ب خاطر فشاره 
ول من میگم خرابم *-*

وات د فاخ

جر

وااااااااااااات د فااااااااااااااااااااخ

؟

بیا دیدی یکیش این بود:/

ب خداااا ج دادم بزا اسکرین بگیرم

اوکی لابم مهم نیس🙃

ینی چی مهم نی

ب هرحال خودتم ک چک کنی زده جواب چ ساعتی داده شده :)

بوشه لابم^^

:)♡

خاداااا این پستو کامنتاش...چق کیوتین تو محیییی دلم میخواد بغلتون کنم خفتون کنم جرررر گودو های خررررر 🥺🤧

جرررر اومااا چ شد رفتی سراغ این 😂😂😂😂😂💔

منظورم حرفاتون راجب منه که کیوتع وگرنه هیچی دیه کیوت نی🤧😐

جررر فمیدم😂😂😂

نمد رفتم اون پایین دنبال پستت ک لینک ناشناس گذاشتی بگردم...دستم خورد رو این اومدم خوندمش🤧🥺

جرررر 😂😂😂❤❤

کاش میفهمیدن-.-

نفهمن ولشون کن 😂

واقعااااااااااااااا قبول دارم یه مشکل اسکل عقده ای ریختن تو بیان هی برینن به چند ثانیه که آدم میخواد با بقیه باشه انگار بقیه مشکل ندارن 

 

 

😂😂😂😂 جرررررر

 

3 گزینه اخرو 😂✊🏻🤞🏻

اه رو مخا
خیلی گو میخورن خیلیییییییییی

جرررر اونموقه ها خیلی اصابم خورد بود..دلم میخواس از ماتحت (اوا چ با ادب) دارشون بزنم 😂😂

😂😂😂 دقیقا 😂

 

غذاشونه دیگه 😂🤞🏻

 

آره قشنگ معلومه 😂😂

 

جررررررررررر از ماتحت 😂🤣🤣🤣

خب برن بخرن بخورن چرا گوه مارو میخورن ؟ حیف گوه ما نی اینا بخورن ؟ 🥺😂

با تک تک سلولات حسش کردی ؟ 😂😂💔

خیلی سعی کردم باادب باشم یونو ؟ 😂😂😌

آره والا بخدا باید سر دره هر وبی زد آهای ایهالناس گه خور برید بخرید بخورید نه که مال مارو بخورید 😂😂😂

 

آره هسته سلولام اصن سوخت 😂✊🏻👍🏻

 

یس آی نو آی نو راحت باش ریدن به افراد گه خور ثواب حساب میشه یو نو ؟😂😂😂

وای جررررر 😂😂😂😂
بعد جالبه اونایی ک میخورنم باز ب ملت میگن گوه منو نخورین
بابا مشتی ت خودت گوهی گوهت کجا بود ؟ 😂😂😂😂😂😂💔

جرررررر

احسنتم احسنتم
از این میزانه درکت قلبم در اتش شوق فروزان شد 😂💔

دقیقاااااااااا همیشه میگن اونی که یه گهی میخوره میخواد زود تر از بقیه پیشگیری میکنه!!! اینا خودشون کمپوت گهن 😂😂😂

😍👍🏻

 

یس 😂😂😂 جررررررررررررررررر 😂 

وای عاشق کمپوت گه شدمممممممم پارهههه 😂😂😂😂😂😂😂💔
خیلی خوب بود گااااد 😂😂


😂😂❤

😂😂😂😂🤣🤣 والا 😂 به خدا 😂👍🏻 

خیلی خوب بود 😂

آرهههههههههه باید یه بار گه خورا رو جمع کنیم دور هم گه بخورن 😂😂

وای واقعن فکر خوبیه جرررر

😂😂😂 تو هم مثه من بدجور دلت پره ها 😂😂😂

دلم پره ؟ داره لبریز میکنهههههه

😂😂😂😂🤣🤣🤣 الان فوران میکنی آره/؟ 😂

اره اتشفشانه نیمه فعالم بنده 😂😂😂😂

😂😂🤣🤣🤣 یهو فوران نکنی وبو اینا رو بپوکونی 😂🤣

نه نه نه ب هیچ وجه 

خواسم فوران کنم میرم وب اونایی ک گو میخورن وبشونو ب چوخ میدم 👁👅👁

😂😂😂😂 پس هر روز تو وبشون فوران کن بپاچ روشون 😂👍🏻

چشم چشمممم

😂😂 بی بلا

💃🏻☝🏻

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
می دونی چیــہ ؟
گورِ بابای دنیـا و آدماش
یـادت نره، تا وقتی اسم من یـادته
توی آغوشم یه جای خالی برات هست ღ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان