𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈

بیزگیلی بلا بازی ^-^

فوت کردن خاک ها از روی طاقچه

هی..کسی اینجا منو یادش میاد ؟ ;)

۳ موافق
هی رژی چطوری!؟

سلااااام

چطوریییییی
خوبم مننن

سلام شیطون بلا خوبی؟

سلام هیونییییییی

خوبم تو خوبییی؟*-*

سلااام چطورییییییییی
روژییییی

ماهاااااااااننننننننن

خوبم ت چطورییی

اره خوبم*-*
چه خبر؟

خداروشکررر*-*

هیچی بیس چاری وات پلاسم چت میکنم😂🦦

پیشم نمیای :|

اومدم چتامو پاک کردی عصبی شدم نمیام دیه

گفتینومو پاک کرده بودم :||

۴ بار!!!!

سنجاب طلایی چطوری ؟

اجی مائدههههههههههههههه

فاخخخخخخخخخخخخ
سلامممممممممممممممممممممممممممممم
من خوبم تو خوبیییییییییییییی؟

آره :|💔
ولی بمولا پاک کرده بودم
:|
تو نمیخ بیای بهونه میاری
بیخی :|

عجب :|

ادرس 

جونم؟
سلام آجی کوچولو
خوبه خوبی ،خوبم
چخبر ؟چ میکنی ؟

دلمان تنگ گشته بووووود

خوبهههههه*-*
هیچی..امتحانا باز دارن شروع میشن باید بشینم بخونم T-T
تو چیییییی *-*

می توو
تنک
موفق باشیی
من هیچ ..در انتظار شروع ترم جدید .

توهممممممممم

کاش نیاد هیچوقت 
.

ممنون
آرههه :)

😂🥲❤

سلام !

سلام سلام صدتا سلام :))

پشمک زشششتتت*-*

سبولییییییییییییییییی.

رژینااااااااا

لوناااااااااااااااااااااا

چمن جونممممممممممممممم

ن والا
شما؟

من پوآرو هستم برای پیدا کردن قاتل شما استخدام شدم .

TT
میص یوووووو

ایگودوووووووو

چطورییییییییییی

😂😂😂😂😂 نمیشناسم مزاحم نشو

نبایدم‌بشناسی

چون وقتی داشتم دستامو دور گردنت حلقه میکردم و لحظه به لحظه بیشتر فشارشون میدادم تو چهرمو نمیدیدی
حتی وجودمم حس نمیکردی بیبی =))))

از نظر اسمی و پروفی و وبلاگ میشناسم
ولی از نظر اشنایی نه•-•
نه یادم نرفته
گفتم که چندباری تو وبت کامنت دادم اونم قبل عید
می دونی مثل یه عابر که میاد نقاشی های یه هنرمندو نکاه و می کنه و از زییاییش تعریف می کنه

اوکی ;)

ولی فکر کنم تو چیز دیگ تو ذهنت داشتی
بهم میگیش؟:"

نه نه.

چیزی که برای تو عابر بود برای من دوست بود، توقع زیادی داشتم D;
بیخیالش شو..

خب بزار منم بگم
راستش من چون حس می کردم تحویلم نمی‌گرفتی حکم یه عابرو گرفتی

اوکیه قشنگم، اوکیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
می دونی چیــہ ؟
گورِ بابای دنیـا و آدماش
یـادت نره، تا وقتی اسم من یـادته
توی آغوشم یه جای خالی برات هست ღ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان