𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈

بیزگیلی بلا بازی ^-^

هپی 222 (فقط یدونه مونده :") )

سالام گلای ت خونههههه

اومدم بگم که...

هپی 222 تایی شدن وببببببببببببب

جرررررر من عاشق این اعدادم

متاسفانه 111 رو برای یک بیان گریزی دو ماهه از دست داده بودم

اما الان 222 تایی شدیم و منم هسم D:

جیخخخخخخخخخخ ذوق کردمممممم

اول از همه میخواسم بگم ک اون هفتایی ک خاموش فالو کردین، حلالتون نمیکنم اگ اعتراف نکنین

دوم از همه، مرسی ک تا اینجا با منو چرت و پرتام همراه بودین

و سوما..بیاین ازم سو استفاده کنین

بهتون اجازه میدم 8 تا کار بدین انجام بدم هیهیهیهیهیییی

و اینکه..امیدوارم جشن 333 تایی شدنمو باهم بگیریمممممم

گیلی گیلی گیلی گیلیییییییی

عجب جشنی 😂😂!

خب دگ من میرم میکپم شمام کامنت بدین تا فردا یا درست تر بگم امروز ظهر بیوم ج بدم "-"

 

+ یه نکته سکسیییییییی

وبم امروز 303 روزشههههههه

شبیه ی ادمه ک دهنش باز شده هققققق

خیلی خوبههههههه

من چرا نمیدونسمممممم

چ اعداد خوبی باهم افتادن نتذ،نارکهغزکعفزعکفزهغزتغرکهعر

از ذوق میمیرم الان

 

 

++ دهنم باز تر ازین نمیشه!!!!

همین الان دوباره امار وبمو نگاه کردم و فاک

مجموع مطالب 676 تاست

ناموصن کرک و پرام...

 

 

+++ همین الان از دسشوری اومدم و اونجا داشم فک میکردم چق جذاب میشه اگ تعداد لایکای این پست 22 تا بشه...میشه بیست و دوتاییش کنید پیلیز ؟ 🥺

 

++++الان کصخل میشم جرررر..همین الان از تو تختم اومدم و فکر کردم خیلی باخال میشه اگه کامنتا 222 تا بشن نه ؟

میدونم خیلی احمق ب نظر میام 👈🏻👉🏻

شما همون لایکا رو 22 تا کنید کامنتارو جوجوم خودش از پسش برمیاد 🥺

لایکارو 22 کنین بهتون بوس میدم 🥺👈🏻👉🏻

 

مرسی که ریدین ب هیکلم 😘😑

 

بابا ناموصا ملت چطو همینطوری کشکی ۵۰ یا ۶۰ تا لایک میگیرن ؟ :|

من بعد اینهمه التماس تازه ده شد :|||||

میشه فالووراتونو بم قرض بدین ؟ 😂

 

 

فق ی لایک مونده تا ۲۲ شه

میشه پیلیز ؟ :")

۲۲ موافق

جررر چوکاهههه😍😍😂😂💜💜

خیلی ذوقیدم حگپجذخسبپ!کذخسقپحهسقرد
مرسییییییی

کرمم گرف برم با اون اکم فالوت کنم ریده شه ب ذوقت ولی دلم نمیا و همینطور کانمم گشاده😐😂😂😂😂

عه منه گناهی ☹

جرررر 😂❤

چوگاهه

تنکس 👁👅👁💕

اوههههههه مبارک مبارک مبارککککککککککککککککککک😍😍😍👍🏻

مرسیییییییییییییییییییییی ❤👅❤😁

مبارکااااا باشههههه

ممنونننننننننننننننن خللخدخد ❤❤❤

من هنوز ب صدم نرسیدم :/

 

ول خیلی چوکاههههههههه :)))))

 

 

جررررر میرسی ولی پیر میشی تا برسی 😂🤦🏻‍♀️


مرسییییی 😂😂😂💕

محض خوشحالیت 

مرسی 😂😂😂❤

کامنت

جوابه کامنت

کامننت

جواب کامننت

کامنت

جواب کامنت

بازم کامننت

بازم جوابه کامننت

همچنین بازهم کامنت

همچنین بازهم جواب کامنت

و کامنت

و جواب کامنت

و کامنتتتتتتتتتتتتتتت

و جواب کامنتتتتتتتتتتتتتتتتت

گشادی نمی‌زاره بیشتر ادامه بدم :///

جررررر کیوت

مرسی 😂😂😂😂💕

کککک اگ خاصدی میام ادامه کیدما ولی دیگ کپی پیست میکنم همشو :///

جرررر نه لازم نیس اذیت نکن خودتو بوس بهت 😂💕

مبارکههه 😍

مرسی 👁👅👁💕💕💕💕💕💕

😍😍✊🏻🌟⭐ خواهششششششششششششش

❤❤

دلم تنگیده برات

دلم تنگیده برات

دلم تنگیده برات

جهت اطلاعت نتم نریده فق خاستم 22 تایی کنم کامنتا رو..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
می دونی چیــہ ؟
گورِ بابای دنیـا و آدماش
یـادت نره، تا وقتی اسم من یـادته
توی آغوشم یه جای خالی برات هست ღ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان