𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈

بیزگیلی بلا بازی ^-^

دومین چرت و پرت رسمی من ؟

همونطور که گفتم توی نوشتن زیاد خوب نیستم(برین تو درباره منه منه کله گنده میبینین ) اما خیلی دوسش میدارم . کیا مث من اینشکلین ؟ دستا بالا بیبینمتون ^-^

امروز روز اولیه که وبلاگ زدم و توقع ندارم کسی ببیندش اما خیلی دوس دارم کسی باشه *دستمال خود را برداشته و پس از پاک کردن اشک های مصنوعی خود یک فین هم شبیه سازی میکند :/ * عاره داشتم میگفتم ، خیلی دوس دارم کسی باشه که چرت و پرتامو بخونه و در موردشون نظر بده * دوباره فین میکند

خلاصه کهههههه هر کی مث منه دستش بالا زودتر بیبینمش

 

 

 

 

 

 

 

 

وویییییییی نمیتونم واسه اولین دست صب کنم ( و همچنان کامنت و نظر را دست بالا اوردن می نامد)

 

۲ موافق
به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.

دوس دارم زودتر بخونمشون^^

🥺❤

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
می دونی چیــہ ؟
گورِ بابای دنیـا و آدماش
یـادت نره، تا وقتی اسم من یـادته
توی آغوشم یه جای خالی برات هست ღ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان