𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈

بیزگیلی بلا بازی ^-^

یکی میاد بنویسیم ؟ :=

یکی میاد باهم ی چیزی بنویسیم ؟

نمیدونم..هرچی

فیک

رمان

اصن روزنامه :|

بنویسیم فق

کی هس ؟ :")

۸ موافق

من هسدم

عرررر باوشه *--*
چی بنویسیم حالا ؟

نمد :" استارت بزن ادامه میدم😂😂

جررر خب اخه چی اصنننننننن
فیک ؟ T-T

منم میشینم نگاهتون میکنم 

#پیام -بازرگانی 

جررر راحت باوش xD

منم هستم  برا فیک البته

هوراااااا

من کاپل ماپل تعیین نمیکنم 😂😂همه چی میشیپم اخه

جرررر پس ویکووووک

اوکی حله ویکوک

امگاورس ؟ 🥺🥺🥺

نه امگاروس نه :"

عههههه ☹

چی پسسس

معمولیییی دو عدد انسان 

ژانرشم طنز باشه و جنایی*-------*

یا خودا بکش بکش ؟ 😂

ارههه تازه شانس اوردی میخواستم معمایی اش کنم😂

علمیشم میخوای بکنیم ؟ 😂

نه دیگه خیلی سنگین میشه میترسم مخمون بپوکه😂

فلسفی ؟ 😂😂
یوستین گردر رو هم بیاریم کمک 🤣🤣

نه بابا نیازی نیست 😂

من فلسفه یه جو عم بلد نیستم😂

اره اره بیارش😂

جررررررر
یوستین گردر به همراه دو دختر نوجوان در حال نوشتن فیک پیدا شد. ازین واقعه ی شوم اطلاعات دیگری در دسترس نیست xD

😂😂 

چی زدیم؟😂

حشیییییییییییییش

حیش؟😂

حشیش ای کیو! حشیش! 🤣🤣

هان؟😂

اهان😂

ای منو مرگ بگیره الهی 😂😂💔

😂😂 اع زشته😂

نه خیلیم قشنگهههههههههههه
ععنیه عنیییییییییی 😂😂

😂😂😂😂

حالا نمیخواد تاکید کنی😂

نخیرمممممممم لازمهههههههههههه !
عنننننننننننننننننننننییییییییییی
عنعنعنعنعنعننننننننننن
عن عن عن عن عنیییییییییییییییییی

😂😂😂

میشه اهنگ ساخت باهاش😂

شما بساز من گوش میدم

جررررر کاپلش چی باشه رژی؟!

منم دوست دارم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
می دونی چیــہ ؟
گورِ بابای دنیـا و آدماش
یـادت نره، تا وقتی اسم من یـادته
توی آغوشم یه جای خالی برات هست ღ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان