𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈

بیزگیلی بلا بازی ^-^

درحال حاضر صاحب این وبلاگ‌ زیر خروار ها خاک درکنار سوسک و مورچه ها خوابیده و روحش در کنار عزیزان از دست رفته اش چای مینوشد!+یکی جا موند!!!!!

روژی جنه صحبت میکنه!
امممم
این چالش یکم حسه غریبی داشت، ولی دوسش دارم
راسش وقتی این اتفاق افتاد اصلا و ابدا آمادگی مردن نداشتم، میخواستم تا میتونم زندگی کنم و زندگی کنم و زندگی کنم
حالا هرچقدرم ک مسخره و سخت باشه...میخواستم زندگی کنم.
من ی بار حدود دو سال پیش تا پای مرگ رفتم
وای هنوزم وقتی ازش حرف میزنم یا میخوام بنویسم از حماقتم خندم میگیره. راسش اتفاقی ک برای من افتاد هیچ شباهتی ب خودکشی و این کوفتا نداشت!
فقط و فقط و فقط حماقت 😂
نمیدونم چی با خودم فکر کردم
ولی ناموصا کسی نبود بم بگه دختره گنده این چ سبزی ایه داری میخوری ؟
من خیلی شیک و مجلسی ی روبان برداشه بودم و رفته بودم جلوی اینه دور گردنم ی گره ساده زده بودمش ک مثلا برای خودم ی گردنبند ساخته باشم. ولی خب مگه تقصیر من بود اون گرهه زیادی شل بود و باز میشد ؟
منم اینو گرفتم ی گره دیگه زدم و تا میتونسم کشیدم 😂😂😂
وای خدای من 😂
بعدش دیدم داره بهم حسه خفگی دست میده
اومدم بازش کنم هرچی میکشیدمش این سفت تر میشد 😂😂😂😂
منم جلوی اینه بودم
صورت خودمو دیدم ک قرمزه قرمز شده وای
بعد رفتم پیش مامانم داشت با تلفن حرف میزد
حالا شما تصور کنین دارن خیلی شیک و خوشمزه درنهایت ارامش با خواهرتون حرف میزنین و یهو بچتون ب ارومی با ی صورت قرمز درحالی ک نفس نمیکشه و داره روبان دور گردنش رو میشکه میاد سراغتون 😂😂😂😂
شرم بر من 😂
اینطوری بودش ک مامانم گوشیو خیلی سریع گذاش رو تخت و بدو بدو رفت سراغ قیچی
و من اون لحظه واقعا مرگو ب چشمم دیدم
گوشام ی طوری بودن انگا دارم زیر اب صدا ها رو میشنوم و چشمامم سیاهی میرفت
تهشم وقتی داشم میمیردم ننم با قیچی رسید و اون روبانه کوفتیو برید و من یهو نفس کشیدم
دوستام ک فمیدن نزدیکم نمیشدن 😂😂😂
تا ی مدته ن چندان طولانیم رد روبانه رو گردنم مونده بود 😂💔
اینطوری شد ک من فهمیدم اوه نه! من دلم نمیخواد بمیرم
خب من هنوز خیلی کارا نکرده بودم
من هنوز عاشق نشده بودم.. بچه دار نشده بودم.. کنسرت داریوش نرفتم! من هنوز آزادیو تجربه نکرده بودم و برنامه نویسی یاد نگرفته بودم و‌‌‌....
صوو..این باعث میشد دلم بخواد زنده بمونم، نمیخواستم این اتفاق بیفته
هنوز دلم میخواست صدای خنده ی بچمو بشنوم و براش ی دوست خوب باشم
دلم میخواست اون آغوشی که همیشه ازش مینوشتم رو تجربه کنم
دوست داشتم ی روز با ی بلیط خودمو خانوادمو سوار هواپیما کنم و از ایران خارجشون کنم، ی زندگی آخر عمری خوب براشون بسازم و مایه افتخارشون شم
ایحححح من هنوز حتی ی سگه لعنتیم نگرفته بودم تا اسمشو بذارم "قل مراد"
و همه ی این اتفاقا میتونست بیفته‌‌‌‌.‌...
اره میتونست
و لعنت ب زندگی ک نذاشت بیفته
لعنت ب زندگی
حالا حتی نمیدونم چ اتفاقی قراره بیفته...
تنها چیزی ک همواره توی ذهنم آروم میرقصه و با حرکات ظریفش اعصابمو ب بازی میگیره اینه که"اوه عزیزم، تو ناکام مردی!"

 

"جدا از همه ی اینها...اگر روزی منی دیگه نباشه و اسمم جایی برده بشه...خاطره ای، اسمی، اخلاقی یا چیزی هست ک از من ب خاطر بیارید ؟ :) "

 

+ هیهیهیهییییی تموم گشتتتت
ممنونم از امیلی (کنترل خود برای نگفتن اسم مورد علاقم) و اناناسه مهربونم که منو به این چالش دعوت کردن D":
میدونم زیادی افتضاح شد...شرمندهههه🍇
درنهایته همه ی اینا میخوام ی چیز اضافه کنم تحت این عنوان که "ب قوله خاله پریا...هممون محکوم ب اعدامیم....پس خواهش میکنم تا روز اعدام از همه چیز لذت ببرید، حتی از میله های سلول انفرادی زندان وجودتون :) "

 

خاب خاب خاااب

این بنده ی حقیر دعوت میکنم از آرکا ، خاله ی مخربونم ، جوجکم و شکلاتم و صددرصد پیشیم  تا توی این چالش شرکت کنن /(^-^)\♡

تاماممممم

*تکاندن دست ها

۶ موافق

مرسی از بابت این میزان از توجه و کامنت دادن واقعا /(-0-)\

خیر سرم سوال پرسیدم 😑🚬

ناموصی قلبم شکس 💔

وای خدا چ اسکلی بودی این کارا چی بود😂😂😂😂

 

 

من ژوژو بیینم یادت میوفتم*-*

و همینطور بیمکث تو پنج ابرقهرمان*~*

بمولا تقصیر من نبودششششششش


ای خودا
خعططعخخززعخیفخعبخ دوستتتتتتتتت

وای کیوت الاغ ولی مرگ قشنگی بود شاید تو متنم ازش استف کنم با اجازه 

 

ی دور چالش و توضیح بده 

وای خاله چیش قشنگههههه

این چرت ترین مرگه ممکنههههههه

اینجا همه چیزش هست

خاطره هم اون خاطره ای ک من تازه باهات اشنا شده بودم تا صب بیدار بودیم و تو ی متن نوشته بودی

 

بعد من هی ازش تعریف میکردم توهم میگفتی من مطمعنم تورو فرستادن منو بکشی😂😂

وای ارهههههه من هنوز یادمهههههههعه

هبچوقت یادم نمیرههههه
من از ذوق داشم بالشمو گاز میگرفتم جیغ نزنم 😂😂😂😭

اوکی نفهمیدم خودت توضیح بده

وای جرررر

ببین
فرض کن دور از جون ال مردی
حالا میتونی ی نامه بنویسی
داخلش درمورد هرچیزی ک از دست دادی
هرچیزی ک از زندگیت میخواسی
ارزوهات
ناکامی هات و....بگی
تجربیاتت
درواقع بت کمک میکنه بفمی چ خبره ت وجودت

وای جررر چقد خرذوق شده بودی😂😂😂

وحشتناک 😂😂😂💔

عر اوکب

بوس بهتتتتت 🍇

گااااددد ماجرای مرگت خیلی باحال بود XDDDD

سگی که اسمش قل مراده هق خیلی رویاییه یونوTT

 

روژینا کسی بود که از شدت کیوتیش هممون اکلیلی میشدیم *-*

کسی که حتی مرگش با روبانم به شدت کیوت و جر دهنده بود

در یک کلام: یه کفش دوزک گوگولی بود*-*

 

اعع من D: 

فردا مینویسمش "-"

ابلهانه، احمقانه و بچگانه بود 😂😂😂💔

حزع۸عخز۷عب نمیدونم چرا ول کلید کردم رو قل مراااد

عز۸زعخبع۷ 
وای مرگ با روبان 
چ دراماتیک 😂😂😂💔
تو ی پیشیه گوگولی تریییییی

میخونمشششششش ♡

گشادیم میاد بنویسم

برش غلبه کننننننن

دلت میاد دعوتمو بندازی زمین ؟
توی دعوت من قسمتی از قلبم ب تو هدیه داده شده
چطوری میتونی قلب خواهر زادت رو با زمین زدن زخمی کنی ؟ T^T

باشه باشه گو خوردم

عههههه خاله نزن این حرفوووووووووو

مجبور نیسی انجامش بدی...شوخی بودش /(^-^)\

وای خدا از دست تو حتما خیلی شیطون بودیا😂

بیمکسو میبینم یاد تو میوفتم تورو میبینم یاد بیمکس میوفتم😂

من ؟ شیطون ؟ امکان نداره

من فقط زیادی احمق بودم 😂😂😂😂🐒
هل،هفطهطفخلز بیمکسسسس 😻❤❤❤❤❤

جررر من ازین کارا با انگشتم کردم..انگشتم داش سیا میشد ول مامانم با قیچی بریدش:|

منم بیمکسو میبینم یا ی چیزایه گنده ی سفید میبینم (اصا دریم:|؟) یاد ت میوفدم

خداروشکر 😂😂😂🤣

واااااای عی۸۶ب۸هبعب۷۷ی۵ 😻😻❤❤❤

گاد من از این چالش بدم میاد ولی با موضوع این چالش اولین متنیه ک باعث خندم شد!XD

 

از این اسکل بازی هممون زیاد داشتیم ولی مرگ با روبان ی چیز دیه بود بخدا!

اگ ی روز اینطوری بمیرم تو اون دنیا از حرص دق میکنمXDDD

دیه نبینم روبان بازی کردیاااااا گردنبند خاسی بیا پیش اونی برات درس کنه=-=ایح

 

درمورد سوال...فعلن اون همه باهم نیوفتادیم...ولی فعلن با دیدن 6 بیگ هیرو و بایمکسش:)

جرررر خوشالم ک باعث خندت شدددددددد


وای اره دقیقا xDD
وای جرر خدا نکنه
مگ مغز خر خوردم دیگه غلط بکنم چنان درس عبرتی شد ک فوبیای روبان گرفتم xD
تقبعتاقبثاع چشممم

لعهقب34عهبث4غقب دوست دوست دوستتتتتتت
*چسبوندن بنر 6 بیگ هیرو سراتاسر بیان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
می دونی چیــہ ؟
گورِ بابای دنیـا و آدماش
یـادت نره، تا وقتی اسم من یـادته
توی آغوشم یه جای خالی برات هست ღ
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان